Ik kan de website niet vinden om in te loggen?
U kunt inloggen op de website: https://clean.bigbelly.com
U kunt inloggen op de website: https://clean.bigbelly.com
Als u eerder een nieuw wachtwoord heeft aangevraagd maar nog niets ontvangen heeft dan kunt u het beste even met ons bellen. Wij zullen dan een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.
U kunt op de website: https://clean.bigbelly.com aangeven dat u uw wachtwoord kwijt bent. U krijgt dan vanzelf een nieuw wachtwoord toegestuurd.
U kunt dit veelal zelf of een van uw collega's kunnen u hierbij helpen. De Bigbelly kan eenvoudig in CLEAN worden versleept naar de juiste locatie gebruikmakend van Google Maps.
De Bigbelly is modulair gebouwd en kan eenvoudig gerepareerd worden door ons of uw eigen technische dienst. Neem contact op voor een schaderapport en advies.
De app van CLEAN heet cleanmobile (aan elkaar geschreven) en kan gedownload worden in de app store van Apple en de Playstore van Android. Inloggen kan met de gebruikersgegevens die u eerder vanuit uw organisatie heeft ontvangen.
Het kan zijn dat een deur is geopend door uw collega maar dat deze geconstateerd heeft dat de Bigbelly niet geheel vol is. Wanneer de deur geopend wordt maar de Bigbelly niet geledigd, kan het zijn dat deze vrij snel…
Het kan zijn dat er een groot stuk afval klem zit waardoor de pers en de hoogtesensoren het idee hebben dat de Bigbelly alweer vol is. Advies is de Bigbelly te ledigen. Vervelend maar passanten gebruiken de Bigbelly nu naar…
Er zit een sensor aan de bovenzijde van de deur die registreert of de deur gesloten of open is. Als deze sensor niet goed is uitgelijnd kunt u, ondanks een gesloten deur, deze melding krijgen. Open de deur opnieuw en…
Als de container niet op uw account staat, kunt u de container niet zien. Wij adviseren u contact op te nemen met ons om u hierbij te helpen of contact op te nemen met uw collega die u hierbij kan…