Ga naar hoofdinhoud

Geslaagde Bigbelly klantendag

Donderdag 29 september werd voor het eerst de jaarlijkse Bigbelly klantendag gehouden in het paviljoen van Stichting Het Nationaal Park De Hoge Veluwe. Met 25 klanten van diverse gemeenten werd het een mooie interactieve bijeenkomst waarin het laatste nieuws rondom onze Bigbelly producten werd gedeeld, maar ook klanten hun mooie praktijk ervaringen en mooie ideeën met elkaar deelden. De parate kennis rondom de Bigbelly werd nog even in een quiz getest waar de gemeente Oegstgeest als beste uit de bus kwam.

Er werd verder uitgebreid stilgestaan bij het behalen van een optimale efficiëntie door gebruik te maken van de CLEAN software en de bijbehorende app. Efficiëntie wil zeggen, de Bigbelly’s alleen ledigen als deze ook echt vol zitten. Hiervoor werd een mooie award uitgereikt aan de klant die hierin het beste resultaat had bereikt in de afgelopen 12 maanden. Dit bleek Stichting Nationaal Park De Hoge Veluwe zelf te zijn, met een efficiëntie van maar liefst 84,6%! De tweede plaats ging eervol naar de gemeente Zaanstad met 81,1% en de derde plaats was voor de gemeente Woerden met 78,6%.

De winnaar kan volgend jaar niet meer meedingen, zodat de andere Bigbelly klanten dan ook een goede kans kunnen maken op de award.

Uiteraard was er na afloop ook nog tijd voor een hapje en een drankje en we kijken terug op een zeer geslaagde bijeenkomst die ook door de aanwezigen als zeer nuttig en zeer werd gewaardeerd werd beschouwd.

Back To Top